zaterdag 20 juli 2013

Outfit of the day 20-07-2013

Als jullie diy lezen zit ik in het vliegtuig richting Kaapverdie over dit land komt nog een heel stuk. Maar ik wou toch aan jullie laten zien wat ik dan draag. Ik heb mijn outif zo aangepast dat mijn boven been bedekt is (heb hem namelijk verbrand door een kom noodels meer seg ik niet dus ook niet vragrn als je blieft.) Maar dit wil ik dus wel bedekken. Ik kom daar twaalf uur in de middag aan dat is 15.00 uur in Nederland. En daar is het dan lekker warm dus dan kom ik lekker in een korte broek ook al moet ik vroeg uit huis. Maar nu de outfit.
De blouse komt van de Primark
Net als de broek maar die heb ik zelf geknipt voor schoenen heb ik deze neppe Vans van de River Island die waren vorig week in de sale voor acht euro of ze het nu nog hebben weet ik niet. Me haar doe ik in een donut met een wittr rozen elastiek die ik ook van de River Island heb.
Voor sieranden heb ik deze armband die ik afgelopen donderdag van me moeder heb gehad via mijn broer die toen thuis kwam en een horloge die me broer op zijn werk heeft gevonden meer weet ik er niet van. Dit was heelde outfit ik weet niet of ik make-up op doe schrijf dit namelijk twee dagen van tevoren. Maar wat dragen jullie het liefst als jullie gaan vliegen???? Xxx en fijne vakantie iedereen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten