maandag 1 juli 2013

Een dag uit mijn leven 1-7-2013

Oke dit is een ander soort dag uit mijn leven want het is een verhaal en geen filmpje dus lees lekker.

Mijn dag begon toen de wekker om 08.00 ging voor school, een standaart iets wat ik doe als ik wakker wordt Instagram en Twitter bekijken mijn acount namen staan onder aan dit artikel. Daarna liep ik naar de keuken en heb ik brood voor school gemaakt en chocomelk gedronken. ik heb gedoucht, make-up, haar en me aangekleed. Ik heb nog ff achter de laptop gezeten en benn toen naar school gegaan. Ik ging met het Openbaarvervoer toen ik bij de halte vlak bij mijn school was ben ik sammen met mijn vriendin en een vriend van mij  nar de Aldi gewees wat te snacken gehaald en naar school gegaan. We waren wat telaten maar hoefden geen briefje tehalen. In die les zijn we naar buiten gegaan en ik ben niet iemand die op school graag op de foto word gezet maar dat gebeerde dus wel en raakte ik een beetje geeriteerd. Nadat ik een half uur pauzen had moest ik een teorie  vak kiezen want ik heb een Projectweek boehhhh. Ik ben voor wiskunde gegaan want de rest zat vol maar het was nog best wel leuk. 14.15 was ik eindelijk uit en ben ik naar huis gegaan heb wat gedroken ben achter de laptop gegaan en dit artikel getikt heb wel nog ff een andere trui aan gedaan. Dit was mijn dag tot nu toe ik ga zo eten dan douche make-up er afhallen en slapen dan morgen weer 08.00 uit bed. Dit was mij dag hoe was jullie dag?


Instagram:Gerriexxxx
Twitter:Gerriexxxlove

Geen opmerkingen:

Een reactie posten